Известие

Collapse
No announcement yet.

Гори ми масло - Алфа 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    аз излизам пак за малко !! по касно като се прибере ще дооточним останалото , мерси !!!!!!

    Comment


    • #17
      добре , а логично обяснение защо да гори маслото като е запушен тоя маслоуловител ?? на какво се далйи ? знаете ли

      Comment


      • #18
        Малко съвет значи на място при загрял двигател форсирай колата почти до прекъсваш няколко пъти и я задръж примерно 2-3 сек на 5000 после пака рязко газ и връщаш и даваш , като през това време наблюдаваш какво излиза от аспуха ако излиза лек черно сив дим и леко синеещме нормално ако пуши сиво син пушек и то доста работата не е на сепаратор а на сегменти. Иначе сепаратора на маслените пари се намира в капака на клапаните сваля се капака за да се почисти трябва или да се напълни със силно почистващ препарат за масни отлагания или да го разглобиш. Сепаратора се разглобява НО трябва да си много внимателен да не го счупиш пластасата му е много крехка.
        И още нещо ако има отлагания по кразширителния съд на антифриза това може да е признак че колата е прегрявана което оже да доведе до спичане на маслените сегменти и от там до високия разход. Но ако разхода ти е 1,5 л на 700 км си поне за смяна на сегменти дано да не съм лош прорик.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #19
          Пуши ли колата или не?
          При прегряване заминават първо гумичките на клапаните, ако не се лъжа и ако не пуши вероятността да са те е голяма.
          На моята съм запланувал смяната им, защото въобще не пуши, а си хапва маслото....
          156 2.0TS '99

          Comment


          • #20
            ами да !!! наи интересното е че непуши !!! а пак си го хапва , и то яко. тия дни - утре маи ще погледна парво тоя отаител !! после ще му мисля и аз . а и доста добре си работи мотора (тихо) !! чак се учудвам че гори масло

            Comment


            • #21
              aa da ?? i posle 6te opitam - ako sa sa se spekli maslenite segmenti , da gi razkaram , bez da otvarqm motora !! shte vpraskam po edna sprincovka gaz, i edna sprincovka spirachna technost po 10 kub. vav vseki cilindar , i na sutrinta shte smenq masloto . shte smenq gumichkite !! i nakraq - ako ne , shte otvarqm motora za remont

              Comment


              • #22
                Лошото е че ако е прегряван накога мотора не спичат самите сегменти ев каналите на буталото а самите отвори на сегментите през които трбва да се оттича маслото се забиват с нагар и сегментите не работят. Ако е така ще пущи колата може и гумички да е при теб . като изкараш една ще стане ясно дали е в тях проблема.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #23
                  да питам имаше ли резултат? Защото след 4 дни взимам алфата (145 1.4 ТС) от брат ми който кара като голфаджия и по неговите думи "като я изръчкаш малко и почва да пуши" и горяла масло ... много 1-2л на 1000км смесено. Ако твоята се е оправила с тези процедури да пробвам и аз
                  145 1.4 TS 99' EX
                  145 1.6 TS 99'

                  Comment


                  • #24
                    Ако са сегменти много ясно се виждат по следния начин трета газ до ламарината стигаш 5-6000 връщаш гаста за около 5-6 секунди даваш думан отново и ако са сегментите свършили повярвай ще видиш пушека на огледалото испушва доста силно.
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #25
                      пробвах не пуши, облака излиза когато му е кеф. най-честно запушва като чакам на светофар
                      145 1.4 TS 99' EX
                      145 1.6 TS 99'

                      Comment


                      • #26
                        Търсачкато търси за почистване на маслениян сепаратор изчисти го и има вероятност да ти се реши проблема.
                        156 1,8 ТS 99
                        Nissan Murano 2005

                        Comment


                        • #27
                          мерси много! като пробвам ще пише за резултат
                          145 1.4 TS 99' EX
                          145 1.6 TS 99'

                          Comment


                          • #28
                            Ама уточни сега 1 или 2 ти гори, щото има разлика и то не малка, да не кажем двойна. Мога да ти кажа че при мен слагайки някакъв много скъп мобил, почна да ми гори 2 че и повече, след това си се върнах на Тутела Имола и разхода ми отново си стана 1. При мен този разход го дава от както е купена, и нито е сепаратора задръстен, нито са гумички, нито сегменти, а си е от карането най-вероятно. Колата никога не е пушела, и сега не пуши. Не мсиля че има и теч, ако я караш спокойно разхода му си пада доста. Та не е зле да сложиш хубаво масло, 60-70 лв ти излиза смяата с тутела, някъде там идва и селенията, и едно филтърче .... та да видиш реално колко ти гори и тогава да го мислиш.

                            Comment


                            • #29
                              под литър е нормално да гори ако я караш само във високи обороти. 2 литра е прекалено- има някакъв проблем.

                              колкото до смяната - тя е зядължителна. доливането не ти решава проблема с мини частиците които маслото обира. филтъра не може да обере всичко а и в един момент и той се запушва. много погрешно е да с е мисли че като доливаш много не трябва да сменяш.
                              Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                              sprint tropheo
                              155/1.8
                              156/2.0 Selespeed

                              Comment


                              • #30
                                при мен е точно обратното - като я карам спокойно и после подам газ тогава изпушва. Примерно вчета като изкачвах шипка един път неизпуши, я като се спусках надолу то там освен спирачка и колата да е на скорост газ почти не се подава, като слязох на равното и тогава подадох отзад излязох такива пушеци че спрях да видя да не съм и направил нещо? Маслото освен че доливам го сменям и редовно, проблема май наистина е в марката. 1во бях със селения голд изпи го като млекце 2 пъти копувах по 2 литра за доливане 4 литра за около 6000км. После като сложих Селения за алфа почти не го пипаше аз около 12 000км да съм долял макс 1 литър. Сега с това АЦ делко 10в 40 е различно. немога да кажа с точност само знам че за около 700км са отишли над литър.
                                145 1.4 TS 99' EX
                                145 1.6 TS 99'

                                Comment

                                Working...
                                X